vineri, 7 august 2009

...

... cuvintele îmi sunt fără rost ... am conceput acest blog acum un an imediat după Folk You 2008 ...imediat după ce am încercat să realizez primul meu videoclip folk ... la Marea Neagră...ca o Rugă ce mi-a fost ascultată... Folk4me a prins viaţă postînd un clip...căutînd articole interesante cu şi despre artiştii din muzica Folk...Legendarii muzicii FOLK...
M-am temut că am aterizat prea tîrziu în această lume minunată...un om şi o chitară... o voce si cuvinte sincere... mi-am continuat drumul încercînd să nu plătesc amenzi la fiecare filmare de clip folk...mini productii proprii.... sunt recunoscătoare tuturor celor care au participat...artişti, prieteni...

Un comentariu:

Anonim spunea...

privilegiul de a primi in dar prietenia Tatianei este miracolul vietii mele.
mi s-a dus cea mai buna prietena, lasand acest loc gol pentru totdeauna.
ea m-a invat sa lupt, ea mi-a descris trecerea molcoma a timpului, cand amandoua stiam ca timpul nostru curge altfel,nebuneste de altfel.
doare,urlu de durere, nu pot sa mai lupt,nu pot continua, fara ea, fara sprijinul ei,fara iubirea,fara caldura ei.
o sfintenie desavarsita, un umor innascut si inteligenta sclipitoare.
mai presus de orice, cel mai mare OM a plecat,dar in inima mea va locui mereu.
te iubesc, oriunde ai fi.nicole